Σε περίπτωση οποιουδήποτε ελαττώματος προϊόντος που διαπιστώνεται κατά την παραλαβή του, αναλαμβάνουμε την άμεση αντικατάστασή του χωρίς καμία επιπλέον οικονομική επιβάρυνση του πελάτη, μόλις ειδοποιηθούμε είτε τηλεφωνικώς είτε με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
Σε περίπτωση μη ελαττωματικού προϊόντος, αυτό είναι δυνατόν να επιστραφεί εφόσον:
α) Η αίτηση για επιστροφή να γίνει εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή της παραγγελίας,
β) η συσκευασία δεν έχει παραβιαστεί και βρίσκεται στην αρχική της κατάσταση.
Σε αυτή την περίπτωση ο πελάτης επιβαρύνεται με τα έξοδα αποστολής.